Για τα Λυκόπουλα που μου ζήτησαν Ερ.Ασ. ορίστε όλα όσα πρέπει να ετοιμάσετε! Εάν θελήσετε οποιαδήποτε βοήθεια θα με πάρετε τηλέφωνο να βρεθούμε και να λύσουμε το πρόβλημα μαζί, αλλιώς θα βρεθούμε μόνο για να ετοιμάσουμε την παρουσίαση!
Κηπουρικής: Νάσος + Ερμής
Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:
1. Να ξέρει να ποτίζει, να σκαλίζει, να καθαρίζει, να κοπρίζει, να φυτεύει, να ραντί-
ζει και γενικά να κάνει σωστά όλες τις δουλειές του κήπου χρησιμοποιώντας τα
κατάλληλα εργαλεία.
2. Να φυτέψει λουλούδια ή λαχανικά σε ένα κομμάτι κήπου και να τα παρακολου-
θήσει μέχρι να βγουν τα λουλούδια ή να δέσει ο καρπός.
3. Να ξέρει 3 τρόπους φυτέματος (καταβολάδα, σπόρο, βολβό κλπ).
4. Να γνωρίζει ανάλογα με την εποχή τι ευδοκιμεί στον κήπο.
5. Να γνωρίζει μερικούς κινδύνους που διατρέχουν τα φυτά του κήπου (σκουλήκι,
ακρίδες, χιόνι κλπ) και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
6. Να γνωρίζει τα εργαλεία που χρειάζονται για την περιποίηση του κήπου (ψαλίδια,
κλαδευτήρι, τσάπα κλπ).
7. Να κρατήσει σημειώσεις για 2 μήνες για τον τρόπο δουλειάς του σε κήπο και να
παρουσιάσει ημερολόγιο με φωτογραφίες και προϊόντα από τον κήπο.
8. Να έχει επισκεφθεί ένα Βοτανικό κήπο ή φυτώριο ή Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:
1. Να ξέρει να ποτίζει, να σκαλίζει, να καθαρίζει, να κοπρίζει, να φυτεύει, να ραντί-
ζει και γενικά να κάνει σωστά όλες τις δουλειές του κήπου χρησιμοποιώντας τα
κατάλληλα εργαλεία.
2. Να φυτέψει λουλούδια ή λαχανικά σε ένα κομμάτι κήπου και να τα παρακολου-
θήσει μέχρι να βγουν τα λουλούδια ή να δέσει ο καρπός.
3. Να ξέρει 3 τρόπους φυτέματος (καταβολάδα, σπόρο, βολβό κλπ).
4. Να γνωρίζει ανάλογα με την εποχή τι ευδοκιμεί στον κήπο.
5. Να γνωρίζει μερικούς κινδύνους που διατρέχουν τα φυτά του κήπου (σκουλήκι,
ακρίδες, χιόνι κλπ) και τον τρόπο αντιμετώπισής τους.
6. Να γνωρίζει τα εργαλεία που χρειάζονται για την περιποίηση του κήπου (ψαλίδια,
κλαδευτήρι, τσάπα κλπ).
7. Να κρατήσει σημειώσεις για 2 μήνες για τον τρόπο δουλειάς του σε κήπο και να
παρουσιάσει ημερολόγιο με φωτογραφίες και προϊόντα από τον κήπο.
8. Να έχει επισκεφθεί ένα Βοτανικό κήπο ή φυτώριο ή Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.
Κολύμβησης: Χρήστος
Να μπορεί να πραγματοποιεί 7 από τα παρακάτω:
1. Να μπορεί να κολυμπά 25 μ. κροουλ.
2. Να μπορεί να κολυμπά 10 μ. ανάσκελα και 10 μ. πρόσθιο.
3. Να βάζει άφοβα το κεφάλι του μέσα στο νερό με ανοιχτά μάτια.
4. Να μπορεί να πηδά από βάρκα ή να κάνει βουτιά.
5. Να ξέρει πότε δεν πρέπει να κολυμπά.
6. Να ξέρει να χρησιμοποιεί σωσίβιο.
7. Να γνωρίζει 3 παγκόσμια και 3 πανελλήνια ρεκόρ κολύμβησης και τους αντίστοι-
χους πρωταθλητές.
8. Να έχει αθλητικό πνεύμα.
Να μπορεί να πραγματοποιεί 7 από τα παρακάτω:
1. Να μπορεί να κολυμπά 25 μ. κροουλ.
2. Να μπορεί να κολυμπά 10 μ. ανάσκελα και 10 μ. πρόσθιο.
3. Να βάζει άφοβα το κεφάλι του μέσα στο νερό με ανοιχτά μάτια.
4. Να μπορεί να πηδά από βάρκα ή να κάνει βουτιά.
5. Να ξέρει πότε δεν πρέπει να κολυμπά.
6. Να ξέρει να χρησιμοποιεί σωσίβιο.
7. Να γνωρίζει 3 παγκόσμια και 3 πανελλήνια ρεκόρ κολύμβησης και τους αντίστοι-
χους πρωταθλητές.
8. Να έχει αθλητικό πνεύμα.
9. Να έχει παρακολουθήσει από φυσικού ή στην τηλεόραση κολυμβητικούς αγώνες
και να τους σχολιάσει.
και να τους σχολιάσει.
Σημείωση: Αν το Λυκόπουλο μετέχει σε κολυμβητικούς αγώνες αθλητικού σωματεί-
ου, του αναγνωρίζεται χωρίς δοκιμασία αυτή η ερασιτεχνική ασχολία.
ου, του αναγνωρίζεται χωρίς δοκιμασία αυτή η ερασιτεχνική ασχολία.
Φίλου της Ειρήνης: Εμμανουέλα + Ευθύμης
Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:
1. Να γνωρίζει 4 μεγάλους πολέμους που συντάραξαν τον κόσμο από τα αρχαία
χρόνια και τί ζημιές προκάλεσαν στην ανθρωπότητα
2. Να παρουσιάσει μία σειρά από φωτογραφίες ή τίτλους εφημερίδων που να μι-
λούν ή να δείχνουν τα κακά του πολέμου.
3. Να γνωρίζει τί είναι o ΟΗΕ και ποιές χώρες περιλαμβάνει, καθώς και τί είναι η
UNICEF.
4. Να μπορεί να πραγματοποιεί ένα από τα παρακάτω:
• να γράψει ένα ποίημα σχετικό με την Ειρήνη
• να ζωγραφίσει μία εικόνα που να δείχνει τα αγαθά της Ειρήνης
• να παρουσιάσει στην Αγέλη 5 ποιήματα γνωστών ποιητών που μιλούν για την
Ειρήνη
• να ηχογραφήσει ή να τραγουδήσει 3 τραγούδια με Θέμα την Ειρήνη
5. Να έχει αποδείξει με τη συμπεριφορά του ότι προσπαθεί να έχει παντού μόνο
φίλους.
6. Να μπορεί να εξηγήσει με απλά λόγια πώς ο Προσκοπισμός συμβάλλει στην ε-
δραίωση της Ειρήνης.
Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:
1. Να γνωρίζει 4 μεγάλους πολέμους που συντάραξαν τον κόσμο από τα αρχαία
χρόνια και τί ζημιές προκάλεσαν στην ανθρωπότητα
2. Να παρουσιάσει μία σειρά από φωτογραφίες ή τίτλους εφημερίδων που να μι-
λούν ή να δείχνουν τα κακά του πολέμου.
3. Να γνωρίζει τί είναι o ΟΗΕ και ποιές χώρες περιλαμβάνει, καθώς και τί είναι η
UNICEF.
4. Να μπορεί να πραγματοποιεί ένα από τα παρακάτω:
• να γράψει ένα ποίημα σχετικό με την Ειρήνη
• να ζωγραφίσει μία εικόνα που να δείχνει τα αγαθά της Ειρήνης
• να παρουσιάσει στην Αγέλη 5 ποιήματα γνωστών ποιητών που μιλούν για την
Ειρήνη
• να ηχογραφήσει ή να τραγουδήσει 3 τραγούδια με Θέμα την Ειρήνη
5. Να έχει αποδείξει με τη συμπεριφορά του ότι προσπαθεί να έχει παντού μόνο
φίλους.
6. Να μπορεί να εξηγήσει με απλά λόγια πώς ο Προσκοπισμός συμβάλλει στην ε-
δραίωση της Ειρήνης.
Σκιτσογράφου: Νίκος
Να μπορεί να πραγματοποιεί 4 από τα παρακάτω:
1. Να ασχολείται με ένα είδος σχεδίου (γραμμικό ή ελεύθερο) προσαρμοσμένο στην
παιδική ηλικία.
2. Να γνωρίζει να χειρίζεται το μολύβι, την ξύστρα, τη γόμα καλά και να ξέρει τι
νούμερο μολύβι χρειάζεται για κάθε σχέδιο.
3. Να ξέρει τα διάφορα είδη χαρτιών σχεδίου, τη χρήση της σινικής μελάνης ή του
κάρβουνου.
4. Να μπορεί να σκιτσάρει ένα κτίριο, ένα αντικείμενο ή ένα πρόσωπο.
5. Να παρουσιάσει μία μικρή έκθεση με σκίτσα στην Αγέλη ή σε κάποια εκδήλωση
μαζί με άλλους συνομηλίκους του.
6. Να γνωρίζει 3 σκιτσογράφους ή γελοιογράφους και να ξεχωρίζει τα έργα τους
από την τεχνοτροπία τους.
Να μπορεί να πραγματοποιεί 4 από τα παρακάτω:
1. Να ασχολείται με ένα είδος σχεδίου (γραμμικό ή ελεύθερο) προσαρμοσμένο στην
παιδική ηλικία.
2. Να γνωρίζει να χειρίζεται το μολύβι, την ξύστρα, τη γόμα καλά και να ξέρει τι
νούμερο μολύβι χρειάζεται για κάθε σχέδιο.
3. Να ξέρει τα διάφορα είδη χαρτιών σχεδίου, τη χρήση της σινικής μελάνης ή του
κάρβουνου.
4. Να μπορεί να σκιτσάρει ένα κτίριο, ένα αντικείμενο ή ένα πρόσωπο.
5. Να παρουσιάσει μία μικρή έκθεση με σκίτσα στην Αγέλη ή σε κάποια εκδήλωση
μαζί με άλλους συνομηλίκους του.
6. Να γνωρίζει 3 σκιτσογράφους ή γελοιογράφους και να ξεχωρίζει τα έργα τους
από την τεχνοτροπία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου