Σάββατο 14 Απριλίου 2012

Ερασιτεχνικές Ασχολίες!!!

Για τα Λυκόπουλα που ζήτησαν Ερ.Ασ. ορίστε όλα όσα πρέπει να ετοιμάσετε! Εάν θελήσετε οποιαδήποτε βοήθεια θα με πάρετε τηλέφωνο να βρεθούμε και να λύσουμε το πρόβλημα μαζί, αλλιώς θα βρεθούμε μόνο για να ετοιμάσουμε την παρουσίαση!

Μαγειρικής: Δέσποινα
Να μπορεί να πραγματοποιεί 7 από τα παρακάτω:
1. Να γνωρίζει να χρησιμοποιεί έναν οδηγό μαγειρικής.
2. Να γνωρίζει να χρησιμοποιεί σωστά την κουζίνα που έχει στο σπίτι του γνωρίζο-
ντας τους κινδύνους της.
3. Να ξέρει σε τί χρησιμεύουν τα διάφορα μαγειρικά σκεύη και οι αντίστοιχες συ-
σκευές ιξερ κλπ).
4. Να ξέρει να φτιάχνει καφέ, τσάι ή κάποιο άλλο ρόφημα.
5. Να βράζει ή να τηγανίζει ένα αβγό.
6. Να φτιάξει ένα απλό φαγητό ακαρόνια, πιλάφι, μπιφτέκια κλπ).
7. Να γνωρίζει τα φρούτα και τα λαχανικά της εποχής και να κάνει μία σαλάτα ή μία
φρουτοσαλάτα.
8. Να απαριθμήσει 5 παραδοσιακά ελληνικά φαγητά ή γλυκά.
9. Να βοηθήσει τη μητέρα του στην παρασκευή ενός δύσκολου φαγητού.
10. Να βοηθήσει στην προετοιμασία πρωινού, μεσημεριανού και βραδινού φαγητού
στην κατασκήνωση.
11. Να μπορεί να υπολογίσει χοντρικά τις ποσότητες υλικών που χρειάζονται για την
ετοιμασία ενός φαγητού.
Σκιτσογράφου: Νίκος + Έλεν
Να μπορεί να πραγματοποιεί 4 από τα παρακάτω:
1. Να ασχολείται με ένα είδος σχεδίου (γραμμικό ή ελεύθερο) προσαρμοσμένο στην
παιδική ηλικία.
2. Να γνωρίζει να χειρίζεται το μολύβι, την ξύστρα, τη γόμα καλά και να ξέρει τι
νούμερο μολύβι χρειάζεται για κάθε σχέδιο.
3. Να ξέρει τα διάφορα είδη χαρτιών σχεδίου, τη χρήση της σινικής μελάνης ή του
κάρβουνου.
4. Να μπορεί να σκιτσάρει ένα κτίριο, ένα αντικείμενο ή ένα πρόσωπο.
5. Να παρουσιάσει μία μικρή έκθεση με σκίτσα στην Αγέλη ή σε κάποια εκδήλωση
μαζί με άλλους συνομηλίκους του.
6. Να γνωρίζει 3 σκιτσογράφους ή γελοιογράφους και να ξεχωρίζει τα έργα τους
από την τεχνοτροπία τους.
Γλυπτικής: Ιάσονας + Γιώργος
Να μπορεί να πραγματοποιεί 6 από τα παρακάτω:
1. Να γνωρίζει λίγα πράγματα από την ιστορία της γλυπτικής στην Πατρίδα μας.
2. Να παρουσιάσει συλλογή από 10 φωτογραφίες διάσημων γλυπτικών έργων και
να γνωρίζει ποιος τα έφτιαξε.
3. Να γνωρίζει 4 αρχαίους, 4 νεοέλληνες και 2 ξένους γλύπτες και ένα τουλάχιστον
έργο τους.
4. Να γνωρίζει τα βασικά είδη και τεχνικές γλυπτικής και τα κυριότερα εργαλεία
γλυπτικής.
5. Να μπορεί να εξηγήσει τις προσωπικές του εκτιμήσεις για ένα γλυπτό.
6. Να φτιάξει 3 τουλάχιστον απλά γλυπτά από μαλακό υλικό (γύψο, ξύλο, πλαστέ
ελινη, πηλό κλπ).
7. Να έχει επισκεφθεί μία τουλάχιστον έκθεση γλυπτικής.
Φίλου του Θεάτρου: Άγγελος
Να μπορεί να πραγματοποιεί 6 από τα παρακάτω:
1. Να έχει παρακολουθήσει 3 τουλάχιστον Θεατρικά έργα (ζωντανά ή στην τηλεό-
ραση) και να μπορεί να πει με λίγα λόγια την υπόθεσή τους.
2. Να γνωρίζει μερικά για την ιστορία του Θεάτρου στην Ελλάδα (από την αρχαία
εποχή ως σήμερα)
3. Να γνωρίζει πόσα είδη θεατρικών έργων έχουμε και ποια είναι η διαφορά τους.
4. Να αναγνωρίζει από φωτογραφίες 3 Έλληνες ηθοποιούς άνδρες και 3 γυναίκες
(του Θεάτρου).
5. Να γνωρίζει 3 γνωστούς σύγχρονους Έλληνες θεατρικούς συγγραφείς.
6. Να γνωρίζει τη διαδικασία προετοιμασίας Θεατρικού έργου.
7. Να γράψει ένα σκετς για την εξάδα του το οποίο και να σκηνοθετήσει. 8. Να
μπορεί να χρησιμοποιεί με άνεση τη στήλη των εφημερίδων για τα θέατρα.
8. Να μπορεί να κάνει, με τη βοήθεια της σχετικής στήλης των εφημερίδων, μία
επιλογή Θεατρικών παραστάσεων κατάλληλων για παιδιά που θα κρεμά για 3
βδομάδες στον πίνακα ανακοινώσεων της Αγέλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου