Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Ερασιτεχνικές Ασχολίες Κατασκήνωσης


Λυκόπουλα, εδώ θα βρείτε τις Ερασιτεχνικές Ασχολίες που διαλέξατε για την Κατασκήνωση!

Εάν θελήσετε οποιαδήποτε βοήθεια θα με πάρετε τηλέφωνο να βρεθούμε και να λύσουμε το πρόβλημα μαζί, αλλιώς μπορούμε να βρεθούμε αν θέλετε για να ετοιμάσουμε την παρουσίαση!



Ερμης - Φίλου της θάλασσας


Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:

1. Να γνωρίζει ποιοι είναι οι 5 ωκεανοί και ποια τα κυριότερα πελάγη της Ελλάδας.

2. Να ξέρει τη σημασία της Θάλασσας.

3. Να παρουσιάσει μια συλλογή από 5 θαλασσινά αντικείμενα.

4. Να ξέρει τις μορφές και τα αίτια ρύπανσης της Θάλασσας.

5. Να αναγνωρίζει 5 είδη ψαριών ή άλλων οργανισμών της θάλασσας.

6. Να ξέρει 2 θαλασσινά τραγούδια ή ιστορίες.

7. Να ξέρει τις διάφορες καταστάσεις της Θάλασσας (τρικυμία, ήρεμη, άμπωτη, πα-

λίρροια κλπ).

8. Να γνωρίζει κολύμπι.

9. Να αναγνωρίζει τουλάχιστον 3 είδη σκαφών.

Θεοφανία - Φίλου των ζώων



Να μπορεί να πραγματοποιεί 6 από τα παρακάτω:

1. Να μην φοβάται τα ζώα.

2. Να αναγνωρίζει 10 ήμερα και 10 άγρια ζώα.

3. Να περιποιηθεί για λίγες μέρες ένα οποιοδήποτε ζώο.

4. Να παρουσιάσει συλλογή φωτογραφιών με 10 ζώα από τις 5 ηπείρους.

5. Να ξέρει τί αρρώστιες μπορεί να κολλήσει από διάφορα οικιακά ζώα.

6. Να ξέρει να παίρνει αποτύπωμα από ίχνος ενός ζώου.

7. Να φτιάξει ένα κατάλυμα ή σπίτι για κάποιο κατοικίδιο ζώο.

8. Να μιμηθεί την κραυγή 3 ζώων.

9. Να έχει επισκεφθεί ένα ζωολογικό κήπο ή Μουσείο Φυσικής Ιστορίας.

10. Να έχει στη βιβλιοθήκη του ένα τουλάχιστον βιβλίο σχετικό με τα ζώα.

Κατερίνα - Φίλου του Δάσους



Να μπορεί να πραγματοποιεί 7 από τα παρακάτω:

1. Να γνωρίζει την αξία του δάσους.

2. Να κάνει συλλογή από 10 υλικά που προέρχονται από τα προϊόντα του δάσους.

3. Να ξέρει τι να κάνει αν χαθεί σε ένα δάσος.

4. Να ξέρει να ξεχωρίζει 10 διαφορετικά δένδρα και φυτά του δάσους.

5. Να αναγνωρίζει 5 ζώα του δάσους.

6. Να διασχίσει ένα δάσος καταγράφοντας τι ζώα και τι φυτά συνάντησε κάνοντας

την σχετική συλλογή φυτών.

7. Να ξέρει τι πρέπει να κάνει όταν αντιληφθεί φωτιά σε μια δασική έκταση.

8. Να σέβεται τα δένδρα και το φυσικό περιβάλλον.

9. Να συμμετάσχει σε μια δενδροφύτευση ή στον καθαρισμό δένδρων από κάμπιες.


Ιάσονας - Θαλασσίων Σπορ


Να μπορεί να πραγματοποιεί 4 από τα παρακάτω: (προϋπόθεση: να ξέρει κολύμπι

καλό)

1. Να επιδίδεται σε κάποιο θαλάσσιο σπορ όπως κολύμπι, water ροΙο, Θαλάσσιο σκι

κλπ.

2. Να παρουσιάσει στην Αγέλη τους κανόνες ή την τεχνική ενός Θαλάσσιου σπορ.

3. Να γνωρίζει λίγα για την ιστορία ενός Θαλάσσιου ή ναυτικού αθλήματος και τα

ονόματα 3 πρωταθλητών Ελλήνων ή ξένων σε κάποιο από αυτά.

4. Να ζωγραφίσει ή να παρουσιάσει μια συλλογή από φωτογραφίες σχετικές με ένα

θαλάσσιο ή ναυτικό άθλημα.

5. Να γνωρίζει τους κινδύνους της Θάλασσας και της κολύμβησης.

6. Να έχει φίλαθλο πνεύμα.





Αγγελική - Κολύμβησης



Να μπορεί να πραγματοποιεί 7 από τα παρακάτω:

1. Να μπορεί να κολυμπά 25 μ. κροουλ.

2. Να μπορεί να κολυμπά 10 μ. ανάσκελα και 10 μ. πρόσθιο.

3. Να βάζει άφοβα το κεφάλι του μέσα στο νερό με ανοιχτά μάτια.

4. Να μπορεί να πηδά από βάρκα ή να κάνει βουτιά.

5. Να ξέρει πότε δεν πρέπει να κολυμπά.

6. Να ξέρει να χρησιμοποιεί σωσίβιο.

7. Να γνωρίζει 3 παγκόσμια και 3 πανελλήνια ρεκόρ κολύμβησης και τους αντίστοι-

χους πρωταθλητές.

8. Να έχει αθλητικό πνεύμα.

9. Να έχει παρακολουθήσει από φυσικού ή στην τηλεόραση κολυμβητικούς αγώνες

και να τους σχολιάσει.



Γιώργος - Επισκευαστή



Να μπορεί να πραγματοποιεί 6 από τα παρακάτω:

1. Να γνωρίζει ποια εργαλεία χρειάζεται για την επισκευή μικροαντικειμένων (σφυ-

ρί, πριόνι, κατσαβίδι, πινέλα κλπ), καθώς και πώς πρέπει να τα συντηρεί και να

τα τακτοποιεί.

2. Να κάνει μία παρουσίαση στην Αγέλη του μίας απλής επισκευής όπως π.χ.. το

κάρφωμα ενός ποδιού μίας καρέκλας.

3. Να γνωρίζει τους κινδύνους που μπορεί να υπάρξόυν και να μην προσπαθεί να

διορθώσει κάτι αν δεν ρωτήσει κάποιον ειδικό.

4. Να γνωρίζει να αλλάζει τρυπάνι ή σέγα σε ηλεκτρικά ή χειροκίνητα εργαλεία.

5. Να μπορεί να βάφει μικροεπιφάνειες και να συντηρεί τα πινέλα.

6. Να μπορεί να οργανώσει και να συντηρήσει μία μικρή εργαλειοθήκη.

7. Να μπορεί να πάρει μέτρα για αλλαγή τζαμιού.

8. Να ξέρει να αλλάζει το πετσάκι μίας βρύσης.

9. Να μπορεί να επιδιορθώνει μικροζημιές τοίχου με γύψο, στόκο ή τσιμέντο.

10. Να ξέρει να αλλάζει αμίαντο, φυτίλι, γκάζι και γυαλί σε φωτιστικά



Νίκος + Δέσποινα - Χειροτέχνη


Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:

1. Να φτιάξει με οποιονδήποτε τρόπο ένα απλό χειροτέχνημα χρησιμοποιώντας 2-3

διαφορετικά υλικά.

2. Να κάνει οικονομία στα υλικά που χρησιμοποιεί και να φροντίζει σωστά τα εργα-

λεία που χρησιμοποιεί.

3. Να παρουσιάσει μία συλλογή από 5 ιδέες για χειροτεχνία στην Αγέλη του.

4. Να γνωρίζει λίγα για την ιστορία της τεχνικής που παρουσιάζει.

5. Να είναι σε Θέση να εκτιμήσει την ποσότητα υλικών που Θα χρειαστεί για μία

συγκεκριμένη χειροτεχνία.

6. Να μπορεί να καθοδηγεί σωστά τα Λυκόπουλα της εξάδας του όταν η Αγέλη έχει

'χειροτεχνία'.

7. Να πρωτοστατεί στο στολισμό της γωνιάς της εξάδας του.

8. Να ξέρει να διαβάζει τα σχέδια και να συναρμολογεί σωστά μοντέλα πλοίων, αε-

ροπλάνων κλπ.

Δέσποινα - Σκιτσογράφου

Να μπορεί να πραγματοποιεί 4 από τα παρακάτω:

1. Να ασχολείται με ένα είδος σχεδίου (γραμμικό ή ελεύθερο) προσαρμοσμένο στην

παιδική ηλικία.

2. Να γνωρίζει να χειρίζεται το μολύβι, την ξύστρα, τη γόμα καλά και να ξέρει τι

νούμερο μολύβι χρειάζεται για κάθε σχέδιο.

3. Να ξέρει τα διάφορα είδη χαρτιών σχεδίου, τη χρήση της σινικής μελάνης ή του

κάρβουνου.

4. Να μπορεί να σκιτσάρει ένα κτίριο, ένα αντικείμενο ή ένα πρόσωπο.

5. Να παρουσιάσει μία μικρή έκθεση με σκίτσα στην Αγέλη ή σε κάποια εκδήλωση

μαζί με άλλους συνομηλίκους του.

6. Να γνωρίζει 3 σκιτσογράφους


Νίκος – Φίλου των Κομιξ


1. Να κάνεις μια παρουσίαση στην Αγέλη απο μία συλλογή κόμικς.

2. Να ξέρεις ποιό ήταν το 1ο κόμικ που φτιάχτηκε και λίγα λόγια για την ιστορία του.

3. Να γνωρίζεις έναν Έλληνα και έναν ξενο δημιουργό κόμικ και απο 1 έργο τους.

4. Να μας πείς 3 τρόπους με τους οποίους μπορεί κάποιος να προμηθευθεί ένα βιβλίο κόμικ.

5. Να μπορείς να σχεδιάζεις τον αγαπημένο σου ήρωα κόμικ.

6. Να γνωρίζεις κάθε πότε κυκλοφορούν οι νέες εκδώσεις για 5 βιβλία κόμικ.

7. Να γνωρίζεις ποιές τηλεοπτικές σειρές κινουμένων σχεδίων ή κινηματογραφικές ταινίες έχουν προέλθει απο βιβλίο κόμικ.


Νάσος - Παιχνιδά



Να μπορεί να πραγματοποιεί 3 από τα παρακάτω:

1. Να πραγματοποιεί το A ή το B.

(Α)

να φτιάξει με οποιοδήποτε υλικό ένα παιχνίδι.

να φτιάξει σε χαρτόνι ένα επιτραπέζιο παιχνίδι.

να επισκευάσει ένα παιχνίδι.

(Β)

να συναρμολογήσει ένα μοντέλο από κουτί.

2. Να κάνει μία συλλογή από φωτογραφίες παιχνιδιών με 5 φωτογραφίες.

3. Να ξέρει πώς παίζονται 5 επιτραπέζια παιχνίδια και να μπορεί να τα εξηγήσει και

στα υπόλοιπα Λυκόπουλα της εξάδας του.

4. Να τακτοποιεί στην Αγέλη ή στο δωμάτιό του τα παιχνίδια.

Αρετή + Ευθύμης - Ζαχαροπλαστικής


Να μπορεί να πραγματοποιεί 6 από τα παρακάτω:

1. Να γνωρίζει να χρησιμοποιεί ένα οδηγό ζαχαροπλαστικής.

2. Να ξέρει να χρησιμοποιεί σωστά τον εξοπλισμό της κουζίνας του σπιτιού του

(κίνδυνοι).

3. Να γνωρίζει τους διάφορους τύπους αλευριού για γλυκά, τί είναι το baking

powder και σε τί χρησιμεύει, τί είναι η μαγιά, η σόδα, η βανίλια, η σαντιγί.

4. Να φτιάξει μία κρέμα ή μία φρουί ζελέ ή ένα ρυζόγαλο.

5. Να κάνει με τη βοήθεια της μητέρας του κάποιο γλύκισμα.

6. Να βρει 3 σχετικά εύκολες συνταγές για γλυκά κατά προτίμηση παραδοσιακά.

7. Να γαρνίρει μία τούρτα ή ανάλογο γλυκό με σαντιγί, κερασάκια κλπ.

8. Να ξέρει το βασικό τρόπο παρασκευής γλυκών του κουταλιού και να μπορεί να

ξεχωρίζει 5 από αυτά.

9. Να ξέρει να αραιώνει και να ετοιμάζει λεμονάδες, πορτοκαλάδες, βυσσινάδες κλπ

από συμπυκνωμένους χυμούς.

10. Να μπορεί να ανοίξει φύλλο με τη βοήθεια της μητέρας του.

11. Να μπορεί να χωρίζει το ασπράδι από τον κρόκο του αβγού και να χτυπάει αβγά.

Μαριλένα - Βρεφοκομίας


Να μπορεί να πραγματοποιεί 5 από τα παρακάτω:

1. Να μπορεί να κρατά σωστά ένα μωρό.

2. Να ξέρει να ταΐζει σωστά με το μπιμπερό ένα μωρό.

3. Να καταλαβαίνει πότε ένα μωρό θέλει άλλαγμα και να βοηθά σε αυτό.

4. Να ξέρει να απασχολήσει ένα μωρό με παιχνίδια ή τραγούδια, καθώς επίσης και

να το προστατεύει από διάφορους κινδύνους.

5. Να μπορεί να πάει ένα μωρό περίπατο ξέροντας τί θα πρέπει να έχει μαζί του.

6. Να μπορεί να στρώνει το κρεβατάκι ενός μωρού και να το βάζει να κοιμηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου